Skip to content Skip to footer

Furia apare atunci când lucrurile nu se întâmplă exact așa cum ți-ai fi dorit.

Bună seara. Mulțumesc frumos că ai răbdare odată să primești mesajul la o oră târzie și 2 să-l asculți la această oră la care îl asculți sau tolerezi să între în spațiu. Oricum și dacă îl vei asculta mâine dimineață va fi un mesaj binevenit. Mesajul acesta este despre furie. Furia este bazată pe percepția că ceva nu s-a întâmplat așa cum ar fi trebuit să se întâmple. Furia apare ca emoție atunci când ți-ai fi dorit să se întâmple în felul în care ai fi vrut tu, pentru că vezi ca aceea este forma ideală în care s-ar fi întâmplat lucrurile, iar felul în care s-au întâmplat nu este mulțumitor pentru tine.

Să spunem, ai fi vrut ca mașină să vină după tine la ora 6 și ar fi fost perfect și ai avut tot planul făcut ca mașină să vină după tine la ora 6. Însă, mașina a întârziat și a venit la 6 și un sfert după tine, tu ai întârziat la întâlnire și de acolo un șir de întâmplări în care ai fost furios sau furioasă că mașina nu a venit la timp după tine. Și ce bine ar fi fost dacă ar fi venit mașina la timp și de ce dezastru este că nu a venit mașina la timp după tine. Furia apare ca o rezistență la ce se întâmplă în lumea reală, în viața ta, este o luptă cu ce se întâmplă în lumea reală și presupune ca tu să-ți impui voința ta de om și planul tău de om peste voința lui Dumnezeu sau peste voința Universului. Furia apare atunci când mintea este incapabilă să înțeleagă că perfecțiunea nu este planul perfect pe care l-a făcut mintea ta, ci perfecțiunea este planul perfect care se întâmplă după coordonatele lui Dumnezeu. Asta face ca să existe o diferență majoră între felul în care gândește Dumnezeu, dacă am putea să spunem așa și felul în care gândește mintea umană. Mintea umană gândește pe bază de bine și rău, pozitiv sau negativ, plus și minus, cald și rece și este necesar acest fel de a gândi. În momentul în care mintea ta faci un plan ideal și îți creezi un atașament față de acel plan ideal prin faptul că îi vezi doar plusurile și nu-i vezi minusurile. Când vine voința lui Dumnezeu care se manifestă printr-o întâmplare care este diferită de planul tău uman vei fi furios pe șoferul de taxi care a întârziat, pe contextul care a creat situația respectivă și în esență te înfurii pe Dumnezeu pentru că ești incapabil să înțelegi cum acea situație este perfectă pentru tine, atunci când ești furios nu zic în general, atunci în momentele acelea. Și tu chiar crezi în momentele acelea că tu știi mai bine decât tine Dumnezeul pentru tine sau decât scrie Universul.

Și acum dă-mi voie să-ți dau o perspectivă puțin mai largă. Dumnezeu conține pozitivul si negativ, dar este dincolo de acestea pentru că nimic nu există în afara lui Dumnezeu și El le conține pe toate și de asemenea este echilibrul acela în care a dus la punct de neutralitate pozitivul și negativul și este un spațiu de recunoștință în care pozitivul și negativul nu mai sunt separate una de alta, ci sunt într-o îmbinare perfectă care se întâmplă pentru tine. În momentul în care îți echilibrezi orice fel de percepție care poate să fie judecată negativă, atunci când te-ai supărat că ceva nu s a întâmplat conform așteptărilor tale, sau o admirație față de ceva, vezi doar partea luminoasă, partea pozitivă și nu vezi partea întunecată. În momentul în care ajungi într-un spațiu de echilibru perfect ai o întrezarire, o sclipire din ceea ce înseamnă divinul acela ai o conectare cu el. Acest spațiu de conectare reduce timpul și spațiu din mintea ta. Te aduce în prezent și poți să vezi condensat în prezent trecutul și viitorul într-o perfectă aliniere, amândouă manifestate în momentul acela prezent. Acela este o Întrezărit din felul în care rânduiește, dacă vrei, Dumnezeu lucrurile.

Mai mult, aș vrea să spun un șir de întâmplări care s-au întâmplat, un șir de întâmplări care au fost fabuloase în perfecțiunea orânduirii lor. Și vreau să cred că în viața de fapt așa este într-un context de împrejurări am fost în Formentera și cazarea pe care am găsit o în Formentera, faptic nu era similară cu ceea ce rezervasem. Trebuia să avem un apartament și am primit o singură cameră care nu corespundea la ceea ce voiam noi să facem în timpul vacanței respective. Ștefan a participat la un curs, eu aveam altă treabă de făcut, aveam de ținut o grupă și pur și simplu nu aveam spațiu să facem acest lucru. Nu ne-am supărat prea tare am spus este în regulă mergem în Ibiza. În Ibiza ne-am găsit o cazare care a fost bună ca să facă Ștefan cursul și să-mi țin si eu grupa. Însă nu era un loc în care să stăm ci să savurăm spațiul respectiv. Trebuia să ne întâlnim cu Geanina și Alain Cardon acolo însă pentru că nu gasisem cazare am sunat-o pe Geanina și am spus că noi trebuie să plecăm de pe insulă că n-am găsit cazare. Geanina ne-a găsit cazare și în contextul acela ne-a spus de un kinetoterapeut la care să putem să mergem. Știu că povestea e un pic lungă, dar stai cu mine. În vara aceasta, decii acesta este contextul de bază. În vara aceasta am rugat o pe prietena mea Judy că dacă merg în Australia să-mi cumpere opal de acolo. Opalul australian este una dintre cele mai miraculoase piețe pe care pot să ți le imaginezi și i-a fost refuzată viza și am crezut că nu o să mai poată să meargă să ia opalului. Am fost un pic tristă pentru că îmi doream cu adevărat un opal australian, dar asta-i viața. În contextul în care în vara asta am fost Ibiza, ne-am întâlnit chiropracticianul respectiv, a văzut un inel pe degetul meu și a spus, a își plac opalele și am spus da și a zis ok o să vină un prieten de-al meu care e australian și care e dealer de opale. Vrei să te întâlnești cu el. Am zis da sigur. Și m-am întâlnit vânzătorul de opale. Am luat una dintre cele mai fabuloase piețe pe care aș fi putut să mi-o imaginez. Nu credeam că există așa frumusețe într-o piață. Și m-am gândit la tot contextul de împrejurări și la momentul acela care ne-a adus împreună și la acea minte universală care putea să creeze momentul acela. Dacă nu am fi avut acea rezervare eșuată, dacă ne-ar fi convenit cazarea pe care am găsit o în Ibiza, dacă Geanina nu ar fi găsit loc de cazare în spațiul respectiv unde am revenit ulterior și nu am fi mers la chiropractorul acela nu s-ar fi întâmplat să avem întâlnirea respectivă cu vanzatorul de opal și mai mult ci mai în spate toată povestea poate fi dusă la un șir de întâmplări pe care mintea umană nu le poate cuprinde.

Acum, imaginează-ți că există o minte, o minte universală să zicem, care face ca toată această țesătură de întâmplări să se manifeste în fiecare moment pentru tine. Aici unde ești acum unde ești, se întâmplă pentru că ai fost ghidat și ai navigat prin niște decizii ca să te aducă în acest moment perfect pentru tine. Și moment perfect pentru tine nu înseamnă doar pozitiv negativ. Înseamnă că trăiești acele experiențe care te ajută cel mai mult să crești. Asta este mintea divină și mintea divină este pentru tine cu scopul ca tu să devii cea mai bună variantă asta, să ai cea mai mare creștere și să te poți apropia cel mai mult cu sufletul de acest spațiu universal de existență.

Sper că nu te am năucit ci sper din tot sufletul că ți-am deschis perspectiva și te rog lasă un gând de recunoștință pentru momentul în care ești acum oriunde ai fi și să îți dai seama că tu aici unde ești, ești consecința unor decizii, unor întâmplări care nu au ținut de tine. Interacțiunilor cu anumiți oameni care ți-au fost cosi in cale, care au fost perfect pentru tine. Anumitor decizii de stânga sau dreapta pentru că un drum a fost blocat și ai întâlnit pe cineva care ți-a marcat existența, pentru că ai văzut-o reclamă undeva sau pentru că ai spus da invitației unui prieten și toată viața ta și tot acest șir de experiențe și evenimente la care ai fost expus a fost ghidat de cineva, o minte universală care are grijă ca și pentru tine și pentru cei din jurul tău și pentru mine și pentru toți cei care îi cunoaștem acele experiențe care sunt cele mai relevante să ni se arate și asta mi se pare atât de greu de cuprins cu mintea umană. Îți mulțumesc frumos că ai avut răbdare să asculți mesajul acesta până la capăt. Lasă-mi un gând legat de aha-ul tău și recunoștință pentru locul în care ești.